Help


Bine ati venit pe pagina de ajutor.

1) Inregistrarea pe site-ul Rait.ro 

Aderarea ca membru START va fi taxata o singura data cu 10 € , Pentru a deveni membru START+ adaugati servicii suplimentare din admin sau cereti activare standard de 60 €/an.
Dupa ce ati confirmat inregistrarea ca membru Start sau
Start+, logati-va ca admin pentru a vedea date de contact tuturor membrilor din portal.

a)
Toate serviciile oferite sunt postate de membrii nostri, de aceea va trebui sa îi contactati pe ei pentru a discuta toate detaliile pe care doriti sa le aflati. Rait.ro este o multi-platforma comerciala pentru servicii in domeniul IMOBILIAR, TURISM, RENT A CAR si TRANSPORT, un loc unde comerciantii de pe întreg mapamondul se întalnesc pentru a cauta parteneri de afaceri si pentru a gasi oportunitati de comert in parteneriat exclusivist.

b) Pentru a vinde online pe Rait.ro. postati oferte in admin. Completati campurile goale cu toate detaliile ofertei dumneavoastra, apoi dati click pe butonul adauga. Oferta va fi instantaneu online, utilizatorii care sunt interesati de oferta va vor contacta telefonic sau cu rezervare online.
Retineti ca doar membrii cu pachet START+ pot trimite / primi, citi si raspunde la mesaje/chat, rezervari si adauga oferte.


                                          

2. Activare Membru
Un membru înscris este o persoana juridica care completeaza un formular de solicitare a apartenentei si prin aceasta se supune Termenilor si Conditiilor de Utilizare formulate de Rait.ro. Vezi tabelul din pagina
cine suntem.

3. Nu am primit mesaj de activare.
Scopul acestui mesaj de activare este de a verifica daca adresa de e-mail pe care ati furnizat-o este valabila si accesibila. Acest pas este necesar pentru a finaliza activarea contului dumneavoastra.

Verificati-va e-mail-ul (inclusiv dosarul Bulk). De asemenea, va rugam sa va asigurati ca puteti accepta e-mail-uri de la @rait.ro inainte de a continua. Poate fi necesar sa ne stergeti de pe lista neagra de SPAM a software-ului sau a furnizorului dumneavoastra de servicii E-mail.

4. Mi-am uitat parola.
Daca v-ati uitat parola si doriti sa obtineti alta, va rugam sa urmati link-ul de mai jos:
www.rait.ro/upanel/index.php?act=passRecovery
  unde va scrieti adresa de e-mail. O noua parola va fi trimisa la adresa dvs de e-mail, verificati-va e-mail-ul (inclusiv dosarul Bulk).
Daca doriti sa va schimbati parola intrati în contul dumneavoastra si schimbati din meniu.

5. Pot sa îmi schimb denumire membru?
Ne pare rau, dar acest lucru nu este posibil, ar presupune schimbarea identitãtii dumneavoastra. Totusi, daca doriti neaparat sa va alegeti alta denumire, puteti trimite pe adresa de e-mail office@rait.ro denumirea pe care o doriti. In schimb veti pierde link-ul indexat cu denumirea veche.

6. Pot sa primesc factura dupa ce devin membru platitor?
Da, cand achitati factura proforma deveniti membru platitor (START / START+), veti primi factura online pe adresa de e-mail cu care sunteti inregistrat insotita de logo “membru rait
In cazul in care optati pentru servicii suplimentare, cum ar fi cele marcate cu rosu din tabelul generat in pagina web CINE SUNTEM, sunteti "taxat" in functie de serviciul dorit, pretul il gasiti in Control Panel-ul dvs, la ?Ajutor.


7. De ce este versiunea BETA pe site-ul vostru?
Site-ul nostru este vast, iar noi facem îmbunatatiri destul de des, astfel încat nu poate tine întotdeauna pasul.
Structura web site cu variante lingvistice înlocuiește orice alte traduceri sau sensuri care pot fi gasite pe site-ul nostru. Nu putem garanta exactitatea descrierilor și sensurilor în versiunea tradusa. Traducerile sunt furnizate DOAR pentru comoditatea utilizatorilor !